петък, 22 юли 2022 г.

Това е животът ми" - НИК ВУИЧИЧ




" Такъв е и животът ми.  Не го виждах изцяло и не разбирах защо се случва това или онова.  Сега съм на 34 години.  Имам прекрасна съпруга.  Имаме двама сина и сега очакваме близнаци.  Ние сме много щастливи.  Станах това, което исках.

 Но когато бях на 15, не знаех, че ще имам всичко.  Смътно усещах, че трябва да продължа напред към някаква цел.  И имах смелостта и вървях.  Разстройствата и разочарованието ме отдалечаваха от този път.  Искам да ви попитам: кой е вашият най-голям вдъхновител и кой е най-големият ви „разстроевател“?  Отговорът сте вие.  Вие сте най-големият си вдъхновител и най-голямото си разочарование.  Защо казвам това?  Защото, когато някой каже нещо на вас или на мен, можете да изберете дали да вярвате или не.  В училище много деца ми казваха, че не мога да направя нищо, гонеха ме.  И започнах да им вярвам.  Ако не вярвах, това нямаше да ме засегне по никакъв начин.  Но душата ми започна да потъмнява.


 И така често отстъпваме.  Много хора живеят в продължение на много години с някои думи, които други са им казали.  Но в моя случай видях безусловна любов от родителите си и жестокост от останалия свят.


 Всяка сутрин родителите ми ми казваха: „Ник, готов ли си да отидеш на училище?  Отиди да покажеш на всички това, на което си способен.  Не се притеснявай от това, което казват другите хора.  Ти си красив.  Ти си специален".  И се чувствах чудесно, докато дойдех на училище и някой не започне да ми се смее.  Прибирам се вкъщи, плача: „Мамо, тате, повече няма да ходя на училище!“  И те отново: „Върви, опитай!  Ти си красив,ти си специален! "  Казвам: „Не искам да съм специален, искам да бъда щастлив!  Искам да имам ръце и крака, бих могъл да тичам, бих могъл да карам колело. "


 Душата ми започна да потъмнява.  Започнах да приемам страха.  Знаете ли кой е най-големият страх?  Страх да останеш сам.  Не слушайте този фалшив глас.  Почти умрях заради него!  Тази лъжа прозвуча в мен: никога няма да можеш да ходиш!  Никога няма да се ожениш!  Кой изобщо има нужда от теб!  Не можеш да направиш нищо, освен да си в тежест на твоите родители.


 Ако не беше Бог и родителите ми, които ми казваха, че съм красив и обичан, сигурно щях да се самоубия.  Въпреки страданията си знаех, че смъртта ми ще ги нарани дълбоко.  И аз останах.  Кажете на децата си колко са прекрасни.  Няма да го чуят по телевизията или в училище.  Но това ще им помага през целия им живот.

НИК ВУЙЧИЧ

Няма коментари:

Публикуване на коментар

В НАВЕЧЕРИЕТО НА ВЪЗКРЕСЕНИЕ

сн. Internet С премъдрост Бог създаде ни от кал, за да сме тясно свързани с Земята.  Даде ни избор, свобода, но не морал...  Пожертва син, д...