петък, 16 октомври 2020 г.

ТОВА СЪМ АЗ! 💖



Някои казват, че бил съм различен.

Непонятен. Дори неприличен.

Но нима, са еднакви цветята,...

пеперудите пъстри, в полята!?... 


И държат се, тъй сякаш ме няма.

Щом ме видят, превръща се в драма.

Аз съм, тук! Точно тук, между вас!

И за туй, чуйте днес моят глас!

ТОВА СЪМ АЗ!



"Невалиден си!", казват.Не ставаш!

Няма как, като нас да се справиш!

Но аз, всеки ден падам и ставам!

Всеки ден, пак напред продължавам!

Пак съм тук! Точно тук, между вас!

ТОВА СЪМ АЗ!



Туй какъв съм, не е парадигма.

Не превръщайте нищо във стигма!

Не е избор и пошла прищявка.

Не поглеждайте в мен с подигравка!

Не сочете след мене със пръст!

На Светът ми, не слагайте кръст!

Аз съм още тук! Точно тук, между вас!

ТОВА СЪМ АЗ!



Аз съм още сред вас и съм СЕБЕ СИ!

Всички носиме своите белези.

ВСЕКИ иска, да бъде приет.

Тук СЪМ - ЖИВ - не бездушен предмет!

Уникален е ВСЕКИ от нас!

За това, чуйте днес моят глас!

ТОВА СЪМ АЗ!



ВСЕКИ иска, да е част от цялото!

Неделма частица от тялото.

Подайте ръка! Не сочете със пръст!

Само ЗАЕДНО, ще пораснем духовно на ръст.

ВСЕКИ иска, да е безрезерено приет.

Само ЗАЕДНО можем, да крачим напред!

Аз съм тук, неделима частица от вас!

ТОВА СЪМ АЗ! 💖



                                             16. 11.2020

                                            Ивайло Апостолов

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ЗА ДОСТЪПНОСТТА У НАС И НАВЪН

  Като говорим за свобода на придвижване и достъпна среда, тук в Кавала, на по-малко от 400 км от София нещата са правени с много повече мис...