неделя, 22 януари 2023 г.

НО ЗНАМ, ЩЕ ДОЙДЕ УТРОТО ❗

 



НО ЗНАМ, ЩЕ ДОЙДЕ УТРОТО ❗

Нощта измърка плахо като коте
и сгуши се на къщния ми праг.
Ехидно завистта се изкикоти
из зад гърба ми и се шмугна в мрака.

Съблякох бавно делничнитв грижи,
лъжите, лицемрените приятелства
оставих като плъхове, да се изнижат, оставящи след себе си предателство!

След тях остана мирис на разложено,
на сяра, на бездушие и блато. 
Когато някой си спасява кожата
смрадта е тъй болезнено позната, 
пропита във всяка фибра на душата ти!

Когато съвестта на някои ближни
пред тебе в гърчове агонизира,
а в ленността от делничните грижи
човечността им миг след миг умира,

посмъртно помени ги с чаша бира. 
Гръб обърни и продължи нататък,
Че всички в тоз' живот сме "на квартира"
и пътят ни е прекалено кратък!

Поредните си разочарования
изтърсих пласт, след пласт от рамената си. 
Горчилката обаче си остана,
като утайка от кафе в душата ми!

Проблемите си подредих прилежно
пригладени и сиви в гардероба!... 
Тъгата по челото ме целуна нежно
и приласка ме в своята утроба!

Но знам, ще дойде утрото отново
с цветя, Надежди и криле на птици!
Денят привърши сиво и сурово,
но Утре зрее в моите зеници!

Ивайло Апостолов
11.01.2023




Няма коментари:

Публикуване на коментар

В НАВЕЧЕРИЕТО НА ВЪЗКРЕСЕНИЕ

сн. Internet С премъдрост Бог създаде ни от кал, за да сме тясно свързани с Земята.  Даде ни избор, свобода, но не морал...  Пожертва син, д...