сряда, 20 септември 2017 г.

Размисли на една майка на дете с увреждане в Бг..


снимка: goodreads



Размисли на една майка на дете с увреждане в Бг...


''Детето'' е вече на 34 години,но за мен като майка Анна си остава дете във всеки един смисъл.
Та, в нашата държава да си родител на дете с увреждане е НАКАЗАНИЕ!!!
Заставам зад тези си думи след 34 години ЕЖЕДНЕВНА грижа от...до...!!!
Ще прескоча годините до 2000 г, когато Анна стана пълнолетна.
Завърши някакво основно образование в помощно училище,където освен буквите и цифрите друго не научи.
Не че не можеше,но за деца като нея никой не си ''даваше зор''...
И така след дълго лутане от един дневен център в друг, Анна намери своето място в Maria's World Foundation.Тук е мястото да Благодарим на учредителите,че приеха Анна в това мечтано за всички нейни ''побратими'' място!
До тук добре,но проблемите продължиха - с транспорта с главно ''Т''.
Ползваме транспорт на СО. И за това благодарим!
Но.....за Анна е задължително да има придружител в буса,защото така е решил някой,защото е 1ва група инвалид с над 95% увреждане.
А за да има Анна придружител,тя трябва да има право на асистент.
А за да има Анна асистент,тя трябва да работи или учи???
Добре,на 34 години сме се изучили вече,би трябвало да работим!
Но Анна не може да работи,защото в решението на ТЕЛК така пише....???
И какво оттук нататък????
Мила Родино,да не бях се родила тук с моите ''проблеми''!!!
Наскоро моя близка живяла в чужбина ми каза следното: Ако ти и Анна живеехте някъде в Европа щяхте да се чувствате нормални хора!
Да,знам,така е! Били сме в Германия! Върнахме се,по ред причини,една от тях беше майка ми,защото и бях една дъщеря и Анна една внучка...Скоро след това моята майка си отиде...😢
Искам да се обърна към ВСИЧКИ РОДИТЕЛИ на деца с увреждания:
ХОРА,СПАСЯВАЙТЕ СЕ!!! Имате ли шанс не го пропускайте,където и да е! Тук нещата НЕ СТАВАТ!!!
Повярвайте!!!
Бях на 27 когато скачахме и спяхме по площади и улици...
Вече имах болното си дете,7 годишно с тежка диагноза!
Днес Анна е на 34,а аз на 54...
НИЩО,НИЩО и НИЩО за хората с увреждания!!!
За какво е постът ми ли?
Ми Анна трябва да й работи някъде за да има право на Асистент!!?
Приемаме оферти,Благодаря!
източник:интернет

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ДЕТЕТО Е НЕВИННО МАЛКО ПТИЧЕ...

Детето е невинно малко птиче, ала не се страхува от високото. Знам колко много, много го обичаш! Попътен вятър ти в крилете му бъди! Задай п...