четвъртък, 28 юли 2022 г.

ЖИВОТЪТ БУМЕРАНГ Е! ВСИЧКО ВИНАГИ СЕ ВРЪЩА!

 За някои съм кафяво-сив, безличен,

а други казват, че съм слаб и апатичен,

но знай, в сърцето нося урагани,

ако присегнеш към честта и към дома ми!


Дочувам зад гърба си, че съм бил смешник...

Да, може!... Всеки има свои идоли!

Ала света ще преобърна аз на някой грешник,

към рожбите ми мръсни длани, видя ли!...


И сприхав бил съм, твърде много съм надигал глас!...

Да. Подлостта скъсява ми фитила!

Страхливците ме вадят от баланс

и изведнъж нещата стават"Майко, мила!"


Така че, ако някога решиш

ти на семейството и на домът ми, да вредиш,

ти казвам аз, без недомлъвки и халтури!

Щом нечий гроб копаеш, често падаш в същия!


Пак премисли нещата - дваж и триж! 

В сърцето си, завихрям страшни бури, 

които световете преобръщат! 

Животът бумеранг е! Всичко винаги се връща❗


Ивайло Апостолов 

29.07.2022

Няма коментари:

Публикуване на коментар

В НАВЕЧЕРИЕТО НА ВЪЗКРЕСЕНИЕ

сн. Internet С премъдрост Бог създаде ни от кал, за да сме тясно свързани с Земята.  Даде ни избор, свобода, но не морал...  Пожертва син, д...