сряда, 19 октомври 2022 г.

БЛАГОДАРЯ❗💗🙏💗








БЛАГОДАРЯ за слънцето, което

със светлина изпълва ми сърцето!

За всяка дружба с искреност и честност;

За всеки нов ден , пълен с неизвестност! 


За двете ми очи , във всичко виждащи Доброто ;

За непримиримостта пред маските на злото.

За две деца благодаря , които в мене гледат с вяра

и за духът ми, който паднал, винаги отново се изправя❗


За любовта благодаря ти , с която сутрин се събуждам! 

за всяка длан благодаря , подадена при нужда

и за сърцето ми , което може да прощава;... 

за разумът ми , който може злото да забравя...

но уроците оставя❗


БЛАГОДАРЯ ЗА ВСИЧКО, но накрая

най-вече, за душата ми , която и за миг не губи вяра❗💗🙏💗


Ивайло Апостолов 

19.10.2022





 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

В НАВЕЧЕРИЕТО НА ВЪЗКРЕСЕНИЕ

сн. Internet С премъдрост Бог създаде ни от кал, за да сме тясно свързани с Земята.  Даде ни избор, свобода, но не морал...  Пожертва син, д...