събота, 29 октомври 2022 г.

АЗ МОГА ❗💗

 


Дори да съм паднал. Дори, да кървя.

Дори в пепелта, да заровя глава.

Пак ще вдигна челото си и гордо, и строго, 

и ще викна в лицето на всеки "АЗ МОГА"❗


Не искам аз жал! Милостиня, не прося!

Различното плаши! В това е въпроса!

Невежият крие глава във познатото!...

Всяка жаба, спокойна е в Своето блато!


За морето не й говори! "Океаните

са за космополитите и за "избраните"!" 

НЕ! С малко смелост в сърцето и "капка по капка"

в тях, ще може да плува и най-малката жабка.


Само трябва, да вярва и да каже високо

АЗ МОГА!.. И куража, да скочи в дълбокото!... 


АЗ МОГА ръка в беда да подам.

МОГА прошка, да търся и прошка да дам.

Всеки ден, с ден по-силен, по-човечен, да бъда

МОГА и с всяка грешка, да бъда с още грешка по-мъдър!


АЗ МОГА без корист със страст, да обичам!

Да съм себе си МОГА, без на друг да приличам!

МОГА всичките дребни неща, да ценя.

Че е залезът огнен!...Че е мирен деня!...


В сърцето си нося и огън и вяра.

На свойто "АЗ МОГА" , там пазя олтара!

И МОГА на всеки от нея да дам.

С "АЗ МОГА", ще стане Света по-голям.


И ще стане Света по-добър и човечен!

И ще стане мига с искра по-сърдечен!

И така, ако каже всеки : "По-добър съм, АЗ МОГА!",

ще въздигнем света крачка - две, все по-близо до Бога!


И ще прозреме най-сетне, че красота е Различното

И невежият страх, се крие в познато-привичното!

И тогава, аз вярвам, ще разбиеме стигмата,

Ще претвориме света от А-В-то, до Сигмата❗


Ивайло Апостолов 

23.10.2022

Няма коментари:

Публикуване на коментар

В НАВЕЧЕРИЕТО НА ВЪЗКРЕСЕНИЕ

сн. Internet С премъдрост Бог създаде ни от кал, за да сме тясно свързани с Земята.  Даде ни избор, свобода, но не морал...  Пожертва син, д...