петък, 30 юни 2023 г.

БЛАГОДАРЯ ТИ БОЖЕ❗🙏

 


И тъй, за поредна година посрещаме Великото Юлско Утро в клиника, за поредната рехабилитация ❗... 

Дано, да е за добро ❗🍀🙏🍀

И понеже отново не успяхме, да сбъднеш една от мечтите на Деян, по традиция искам, да подаря на него и на вас, приятели един малко светлина събрана в стих❗💙🌅💙


БЛАГОДАРЯ ТИ БОЖЕ❗🙏


Благодаря ти Боже, че и днес

отварям в утрото очи, за светлината.

Че най-обичните ми имат слънце и прогрес...

Че въпреки горчилката в душата,

не съм загубил пътя и искрата!


Благодаря ти, че обичам още!

Че имам кой, да топли мойте нощи!...

Че имам Дом!.. Макар, да нямам своя къща!

Че детска обич ме посреща, в него щом се връщам!


Благодаря, че още радостите дребни оценявам!

Че падна ли, се уча и че винаги с достоинство ставам!...

Благодаря ти, че крилете и мечтите ми са още здрави,

а корените - силни и корави! 


Благодаря ти, за приятелите в трудности, 

помагащи и сочещи ми грешките!

Че се събуждам от лъжите и само заблудите!

Че Човечността ми побеждава винаги човешкото!


Ивайло Апостолов

01.07.2023

(Happy July Morning 🌅)

Все пак, Юлското Утро си е Юлско Утро навсякъде, където си с тези, които обичаш и правите това, което ви носи радост ЗАЕДНО❗💞

Щастливо Юлско Утро, на всички ❗ 🌅



Няма коментари:

Публикуване на коментар

В НАВЕЧЕРИЕТО НА ВЪЗКРЕСЕНИЕ

сн. Internet С премъдрост Бог създаде ни от кал, за да сме тясно свързани с Земята.  Даде ни избор, свобода, но не морал...  Пожертва син, д...