петък, 29 януари 2021 г.

ТРИ НЕЩА

 ТРИ НЕЩА


В живота ТРИ неща, не ни се връщат...

(възможност, дума, отлетяло време) 

ТРИ - без да изпускаш, здраво ти прегръщай...

(надежда, чест, спокойно вдъхновение)

Най-ценни ТРИ са, за които да се трудим...

(доверие, любов и убеждения) 

и още ТРИ (най-преходните), лесно губим...

(късмета, многото пари 💵, властта над другите.) ...


ТРИ сочат, що е за човек човека,

по неговата жизнена пътека..

(труд, честност и житейски достижения) 

.. а други ТРИ - рушават и ум и плът...

(пороци, гордост, хищно озлобление) 

и те съсипват нашият живот...


Най-трудно, гласно ТЕЗИ ТРИ изречаме-

"Обичам те! ", "Прости!" и "Помогни ми!"

Научим ли се(даже да ги сричаме) ,... 

Научим ли се, силно да ОБИЧАМЕ,... 

Научим ли се, да БЛАГОДАРИМЕ,... 

ще са щастливи нашите години! 💖 

🍀 


Ивайло Апостолов

(по мотиви от Омар Хайам)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ТИ ПОВИКАЙ МЕ ТИХО ПО ИМЕ

( На тази, която винаги разпалва огъня в мен!)  Ти повикай ме тихо по име и не спирай с копнеж, да ме чакаш! Ще се върна, дори след години, ...