неделя, 17 януари 2021 г.

ЗА ЛЮБОВТА, НАДЕЖДАТА И ОЩЕ НЕЩО !♡

 


Казват,че надеждата умирала последна!

Историята обаче разказва, че от Вярата, Надеждата и Любовта, Любовта била най-малка, но издържала най-дълго!

Убеден съм, че ако и в живота беше така,нещата щяха да са други!♡ 

Защото всичко губи своят смисъл без Любов и променя своята същност! И Вярата, и Надеждата и Мъдростта ! 

Без Любов - Вярата, се превръща в гола амбиция! .. 

Без Любов - Надеждата, се превръща в Егоизъм! 

А Мъдростта, без Любов - се трансформира в елитарност и снобизъм!...

Лично аз, научих една тайна за Любовта!

Ако човек обича истински, никоя "нова" Любов, не може да измести някоя вече съществуваща! Напротив! 

Когато човек открие, че в сърцето му има място, за Любов към нещо Ново - било то човек, дейност или нещо друго, той открива още, че всъщност в сърцето му има още много място за повече Любов, към всичко останало! 

Любовта е като Радостта и като Доброто! Мултиплицира се. 

И рано или късно, се връща обратно при теб!♡

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ТИ ПОВИКАЙ МЕ ТИХО ПО ИМЕ

( На тази, която винаги разпалва огъня в мен!)  Ти повикай ме тихо по име и не спирай с копнеж, да ме чакаш! Ще се върна, дори след години, ...