вторник, 19 януари 2021 г.

За мисленето🧠 и чувстването💗


 

Провокирано от приятел

 " Спрете да мислите и ще усетите нещо интересно!  " 

Напълно съм съгласен с постановката !

И все пак, очудвате ли се още,  защо толкова много хора , отказват изобщо , да започнат да мислят?!

За тяхно успокоение ще кажа: 

Позволете си , да започнете да чувствате, без да изпадате в паника,  ужас или гняв и ще видите, какви добри мисли щи ви споходят, а ако пък започнете и да мислите, току виж и сте измислили нещо наистина интересно !

От друга страна, ако спрете да чувствате ,  едва ли ще измислите нещо особено интересно!

Балансът между мисленето и чувстването е не само най-интересното и приятно когнитивно преживяване, но и най-ефективното , от гледна точка на постежения! ♡

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ТИ ПОВИКАЙ МЕ ТИХО ПО ИМЕ

( На тази, която винаги разпалва огъня в мен!)  Ти повикай ме тихо по име и не спирай с копнеж, да ме чакаш! Ще се върна, дори след години, ...