понеделник, 26 април 2021 г.

НАРИСУВАЙ МИ, ХУДОЖНИКО 🎨...

               Посветено на главният маестро 

и на всички замесени в     

"НАРИСУВАЙ НАДЕЖДА...", 

с обич и благодарност! 




Нарисувай ми художнико дърво.
В студ и зной със клони да ме пази!
Да възправя своето стебло
срещу пошли хули и омраза.

Нарисувай ми художнико небе.
Да припомня то, на всички хора,
Че са всички като мен и тебе.
И че е безкраен кръгозора.



Нарисувай ми художнико звезди,
Своята посока да не губя!
Да си спомням, кой съм бил преди
и мечтата, за която да се трудя!

После, нарисувай ураган.
Да ми спомня, че ще има бури.
Че и паднал, няма да се дам
на хорска злост и жал, и на халтури.



Нарисувай ми художнико море.
За да помня, че не е до колене.
И да не привеждам рамене.
Даже да не знам, дали до мене
има с рамо кой, да ме подпре.

Нарисувай ми художнико НАДЕЖДА ❗
Малка пътеводна светлина ❗
Очи, които с Вяра в мен и в бъдното поглеждат❗
Прегръдка - караща ме, да се чувствам   "У ДОМА" ❗


После изрисувай там и мен.
Целия, с най-дребните детайли,
КАКТО ВСЕКИ ДРУГ ... несъвършен.
КАКТО ВСЕКИ ДРУГ ... със своите тайни.





Най-дребните неща изобрази!
Че точно те, ни правят точно ТЕЗИ,
КОИТО СМЕ - резките от сълзи
и устремът с зарасналите белези.




Очи ми нарисувай, като Ден!
Загледани напред и на високо.
За да "прогледнат" всички покрай мен.
И да не губят вярната посока.





Най-сетне, нарисувай за сърце
най-ярко Слънце, да огрява всички!
Високо да го нося във ръце,
(че ниско съм, във своята количка.)



Да знаят всички тез' околовръст,
че даже и изправен, да не крача.
АЗ МОГА пак, със тях да меря ръст.
Щом има ВОЛЯ, значи ИМА НАЧИН! 💖

Ивайло Апостолов
26.04.2021





💗❣️💗

Честита Страстна седмица, приятели!
Нека не забравяме, че тя символизира катарзиса и пътя на Съпричастието и най-висшето Човеколюбие към Промяната; саможертвата, в името на общото благо, в името на общото Осъзнаване и Прераждането! 🕊💓
И нека всички бъдем благодарни и достойни, за нея!

Светли Празници!🕊

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ТИ ПОВИКАЙ МЕ ТИХО ПО ИМЕ

( На тази, която винаги разпалва огъня в мен!)  Ти повикай ме тихо по име и не спирай с копнеж, да ме чакаш! Ще се върна, дори след години, ...