сряда, 19 май 2021 г.

НОСТАЛГИЯ - Животът си искам, обратно! 💖

(Посветено на децата ни, които през последната година и половина всеки ден, губят безвъзвратно 24 часа безценно неповторимо детство и на всички родители, които имахме истинско такова!  💞)


Къде ми са детските книжки,

Учебници, цял легион?

На клик със безжичните мишки,

сме "в час". (По наредба на МОН.) 


Къде ми е класната стая?

Къде е коравият чин?

Как мач да поритам мечтая!

И клубче с Иван и Мартин.


Къде ли се водят войните,

за свестен учебен процес!?

Във ZOOM по пижама минават ми дните.

Във къщи е стрес! (И няма прогрес!) 


Не искам "чат руум", да ни свързва!

Жадувам на живо контакт.

Животът ни сякаш замръзва,

в един безконечен антракт.


Учебните стаи проплакват

потънали в мухъл и прах.

Не зная какво ме очаква.

Светът ми е в истински крах.


Не искам живот през екрани.

От него, сърцето били.

А живот с море и балкани... 

с деца и игри... и бели. 😉


Споделено е всичко приятно.

Споделената скръб или смях.

Животът си искам обратно.

Животът реален, без страх.


Ивайло Апостолов 

19.05.2021

Няма коментари:

Публикуване на коментар

В НАВЕЧЕРИЕТО НА ВЪЗКРЕСЕНИЕ

сн. Internet С премъдрост Бог създаде ни от кал, за да сме тясно свързани с Земята.  Даде ни избор, свобода, но не морал...  Пожертва син, д...