петък, 28 януари 2022 г.

Бях нещастен, докато...



 " Бях нещастен, защото нямах обувки, докато не срещнах човек без крака."

                                                                                            Тери Пратчет


Бях нещастен, че домът ми е малък,

докато не видях старец живеещ на улицата❗


Бях нещастен, че нямам достатъчно пари, 

докато не видях баща, който се бореше за 

живота на детето си❗...

Но мина време....


Мислех, че съм наистина успешен с бизнесът си, смачкващ всяка конкуренция!

Тогава видях приятели, помагащи на другарят си в нужда❗


Гордеех се, че имам силен характер,

докато не срещнах човек с изкуствен крак, покоряващ върховете❗


Мислех, че съм щастлив с големият си дом и богатство,

докато не видях семейство празнуващо Коледа❗

Мислех, че съм "добър самарянин", като помагам на хора в нужда,

докато не видях едно дрипаво дете да споделя храната, която му бях дал, с едно бездомно куче❗...

и бездомник, без да се замисли, да връща портфейла на видимо заможен господин, който просто..... му благодари❗...

(Защото, истинската щедрост е да дадеш , не когато имаш, а когато нямаш!)

Мислех, че съм открил смисалът на живота с бляскавата си кариера,

докато не видях дете, да прегръща баща си и да му казва :"Обичам те❗"....

....

Из "Рошавите мисли, на Лудия Шапкар" 

Измерваме щастието и нещастието, доброто и злото, пречупвайки ги през призмата на субективните си критерии❗


И понякога, за да погледнем с други очи на собственото си нещастие, е нужно просто да видим щастието в очите на някой друг,

Отворил сърцето си, за него... Въпреки всичко ❗ 🍀 💝 🎈 🍀


Кои за вас са истински важните неща в живота!?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

В НАВЕЧЕРИЕТО НА ВЪЗКРЕСЕНИЕ

сн. Internet С премъдрост Бог създаде ни от кал, за да сме тясно свързани с Земята.  Даде ни избор, свобода, но не морал...  Пожертва син, д...