сряда, 31 август 2022 г.

СБОГОМ ЛЯТО, БОСОНОГО И ПЕСЕННО❗




Сбогом Лято, босоного и песенно!

Август сплита златисти къдрици!...

И ми става минорно и есенно

сред ятата отлитащи птици ❗


И септември почука неканен

на вратата ми с пъстра премяна

настани се удобно, за да остане

и подкупи ме с обещание❗

Обещание, за промяна❗


Но ще пазя аз спомен за Лятото!

С върхове и безбрежни простори

и с полята, окъпани в злато.

Със стотиците радостни хора!


Ще го помня, щастливо усмихнато.

И ще ме стоплят спомени изпълнени с море, простори и с лъчи златисти.

А после зад прозореца притихнали,

Ще гледаме дъжда и листопада златен мъката по август, ще пречисти! 💖

🍁🍃🍂

Всеки сезон има собствено обаяние ❗

Потопете се във всеки от тях по отделно и оставете сетивата си, да им се насладят и наситят напълно❗🍃💞🍂


Ивайло Апостолов 

01.09.2022

Няма коментари:

Публикуване на коментар

В НАВЕЧЕРИЕТО НА ВЪЗКРЕСЕНИЕ

сн. Internet С премъдрост Бог създаде ни от кал, за да сме тясно свързани с Земята.  Даде ни избор, свобода, но не морал...  Пожертва син, д...