четвъртък, 3 ноември 2022 г.

ОБИЧАМ ТЕ❗💝




(На любимите ни деца!) 

Любовта не се дели "на парче"! 

Искрата й, се разгаря по-силно с всеки следващ човек, който обичаш! 


ОБИЧАМ ТЕ и в делника, и в празник!

Ти с всеки дъх, си глъдка кислород!

Сърцето ми със всеки удър казва

"ОБИЧАМ ТЕ"!... Безкрай!... Като живота! 


ОБИЧАМ ТЕ, дори да ти се с карам! 

ОБИЧАМ ТЕ, дори и да сгрешиш!

ОБИЧАМ ТЕ и всяка грешка ти прощавам, 

дори сърцето бащинско, да нараниш!


ОБИЧАМ ТЕ, дори да се препънеш!...

Дори и гневен, да съм ако съм сгрешил!...

Дори в нелепица поредна да затънеш,

ще те обичам пак и пак ще си ми драг и мил!


Ще те обичам в краха и в успеха!

Че обичта не знае рамки и сезон.

Тя е на Славата и Гордостта в златните доспехи, 

все същата е и в работния гащиризон!


От себе си ти само не отстъпвай!

Бъди си верен и не се отказвай!

И мъжката си дума, не пристъпвай!

Благодари!... Прощавай!... Не наказвай! 


Макар понякога и да не ти го казвам

ОБИЧАМ ТЕ, дори и мълчешком!

Дори да мислиш, че не го покзвам,

ОБИЧАМ ТЕ! Сърцето бащинско е винаги твой дом!


ОБИЧАМ ТЕ! Бащите са такива

- изискващи, очакващи и строги!

Но към децата обичта, дори за миг не си отива!

Ще се възправят те дори пред  Бога,

ако е нужно, за да ги закрилят!


" ОБИЧАМ ТЕ! ", бащите казват рядко!

Но някой ден и ти ще разбереш,

че никога не стихва стихийния копнеш

по рожбите им!... Ще разбереш, когато станеш татко!


ОБИЧАМ ТЕ, със всеки малък недостатък!

ОБИЧАМ ТЕ, дори несъвършен!

Перфектен не! Но, точно като мен!... 

Живота ми край теб е твърде кратък !


Помни и чувствай го, до сетният си ден,

знай пак ще те обичам без остатък!...

И с теб ще бъда!... Даже и оттатък!...

Над теб, ще бдя с любов дори,... след мен!


Ивайло Апостолов

01.10. 2022

Обичайте децата си СЕГА!

Те имат нужда, да го чуват и най-вече, да го чувстват СЕГА! За да знаят, как се прави, УТРЕ❗💞

Няма коментари:

Публикуване на коментар

В НАВЕЧЕРИЕТО НА ВЪЗКРЕСЕНИЕ

сн. Internet С премъдрост Бог създаде ни от кал, за да сме тясно свързани с Земята.  Даде ни избор, свобода, но не морал...  Пожертва син, д...