понеделник, 31 октомври 2022 г.

БЛАГОДАРЯ❗🕊️🙏💗

 


Благодаря ти Господи , 

за препятствията , които поставяш по пътя ми:

  🙏 защото те ми помагат да разбера кой съм и кои са хората около мен; 

  🙏 помагат ми, да различа доброто от злото ; истината, от неистината ; силата, от слабостта ; смисъла от суетата;

  🙏 Помогнаха ми, да разбра, че границите са условни и си за това, да бъдат преминавани,, 

а възможностите , за да се възползваме от тях ;

 🙏 че приятелите се броят не на сватба , а на погребение ;

  🙏 че победата и поражението са двете страни на една и съща монета и когато тя ни се падне, двете вървят "ръка, за ръка". Защото, когато печелим едно, често губим друго(и обратно)... Както и че победата за един, не е задължително, загуба, за друг...


🍁🎩"Рошавите мисли,                                  на Лудия Шапкар 🧤 🍃



Няма коментари:

Публикуване на коментар

В НАВЕЧЕРИЕТО НА ВЪЗКРЕСЕНИЕ

сн. Internet С премъдрост Бог създаде ни от кал, за да сме тясно свързани с Земята.  Даде ни избор, свобода, но не морал...  Пожертва син, д...