вторник, 24 януари 2023 г.

Да чакаш 15 години, за да чуеш"ТАТКО" ❗💗



 БООЖЕЕ, хора... 

Миналият ден Деян ми каза "ТАТКО" ❗💗...

И аз го разбрах❗💖💖💖... 

Беше след поредната гимнастика и щяхме, да обядваме!... Аз се суетях, покрай приготовленията на обяда и говорехме с майка му на спейкър, по телефона, а той лежеше на леглото и ме следеше с поглед!... Усмихна се и ме повика "ТАТКО" ❗💖💖💖...


Боже, хора!... Не можете, да си представите как се зарадвах ❗❗❗💖💖💖...


А той, колко беше щастлив, милия... че съм го разбрал❗🥰...


15години, хора ❗❗❗💖...


15 години, чакам❗💕...


Човек, който е чакал година - година и половина... трудно, ще си го представи❗💞...


И на мен, ми трябваше време, да го осъзная❗...


Въпреки, че страшно се зарадвах, тогава в натоварената дневна програма, някак не ми остана време, да го осъзная напълно ❗💖

При Деян, където лезиите са сериозни въпреки, че разбирането е напълно съхранено, спазъма и често обърканите мозъчни импулси, затрудняват сериозно вербализирането❗... И въпреки това, той е изключително социабилно и комуникативно дете ❗💞... Но много трудно му се разбира, тъй като изключително трудно произнася съгласните, които всъщност "затварят" гласните и правят думата ❗...


Иначе може, да успее... когато иска❗❤️...


Проблемът е, че тъй като малко хора (най-вече такива, които го познават и са по общували с него) се опитват, имат търпение и го разбират,... все по-рядко има желание❗😒

Повечето хора, му се радват... като на малко дете,.... защото е чаровен и много емоционален, експресивен и лъчезарен ❗... И толкова ❗... Нямат търпението, да го разберат❗...

Признавам си,... Нерядко, аз също❗😒... Опитвам се, да предугаждам и да отгатвам със затворени въпроси и... разчитам на майка му❗💞

Тя, ИМА ТЪРПЕНИЕТО и го познава и разбира най-добре ❗За това и Деян най-охотно говори с нея❗💞.. Тя "превежда"... и хората ни ледат малко странно ❗💞...

А можете ли, да си представите, как се чувства един осъзнат млад мъж на 15 години, към който се отнасят още като към малко дете ⁉️💔... Порадват му се малко и... отиват при някой, с когото могат, да си говорят или говорят с нас с майка му,... с Габи... без, да го включват ❗😔...

Сякаш не е там или е... невидим❗😞...

Разбирам ги❗... Не упреквам никого ❗...

Повечето хора просто не знаят, как да реагират, когато диалога не е равностоен ❗... И несъзнателно игнорират човека, за да избягнат конфузна ситуация ❗...

Това обаче,... не прави човека по-малко наранен❗🤎...

Споделям го просто, защото нещата които съзнателно или не изтласкваме, няма как да осъзнаем, ако не ни се посочат в прав текст ❗💞... А ВСИЧКИ ХОРА сме раними... и имаме нужда от внимание и усещане, че сме ценни и значими❗💖... 


И сега,... след 15 години... "ТАТКО"❗💝


Трябваше ми време, да го осъзная напълно ❗💗... Чак сега,... Когато четях нещо, което съм писал по-рано за нещата, които приемаме, за даденост... и за усилията и копнежите, които те могат, да струват, и да бъдат, за някой друг ... ми просветна ❗💖... И... БЯХ ЩАСТЛИВ ❗❗❗💖💖💖...


Защото няма по-тежко нещо от това, да не разбираш какво мисли и чувства човек, който обичаш ❗❗❗💔...

Нито грижите... Нито ежедневната задължителна рехабилитация и другите проблеми могат, да се сравнят❗😒...


И сега, "ТАТКО" ❗💖


ЩАСТЛИВ СЪМ, ХОРА❗💛💛💛

Не мога, да не се похваля ❗💝

Ценете и се радвайте на това, което имате ❗💞 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

В НАВЕЧЕРИЕТО НА ВЪЗКРЕСЕНИЕ

сн. Internet С премъдрост Бог създаде ни от кал, за да сме тясно свързани с Земята.  Даде ни избор, свобода, но не морал...  Пожертва син, д...