сряда, 26 април 2023 г.

ПОНЯКОГА МИ ИДВА, ДА КРЕЩЯ❗❗❗

 

сн. 1x.com
Автор: Tong Tong

Понякога ми идва, да крешя!

Една след друга маските да свалям❗

И да разкъсам с нокти лицемерието на Света❗

От толкова лъжи в очите ми, сърцето ми изгаря❗💔


Простете ми❗Не мога, да съм мил

и другата си буза, да обръщам,

дете щом някой грубо нарани

и после, с чиста съвест се прибира вкъщи❗


Децата си невинни, да прегръща, 

ръцете си като Пилат измил❗

От душевно мъртви бюрократи ми се доповръща ❗


Не искам, да съм хрисим, нито мил❗

Очите си не искам, да затворя,

щом сблъскам се с "човек" душевно гнил,

като десетки други, апатични хора❗


Кръвта нахлува в мойте слепоочия,

семейството ми някой нарани ли, 

готов съм връз' нещастника, да скоча❗

Простете, но не мога, да съм мил❗

Човек съм❗И напълно по Човешки

несъвършен съм, с всички недостатъци и грешки ❗


Ивайло Апостолов 

28.11.2022


🤔 Може би архаичните ми ортодоксални ценности са ми враг?...  Може би - честта и нуждата от справедливост. .. Може би, Човечността... Може би, чувствата❗...

Най-вече, чувствата❗

Простете ми, Човек съм... Несъваршен съм... Чувствам❗💗

Благодаря на Създателя❗🙏... Човек съм, Все още Чувствам, въпреки всичко❗💗


Съжалявам❗Старомоден съм❗

Политкоректността не ми е силата❗


Всеки човек, който срещаме по пътя си е наш учител, ако сме готови, да научим урока, който ни поднася и благодетел, единствено в този смисъл❗


 

Все още се уча, да бъда смирен! 🙏

Трудно ми е, да приема за "благодетели" онези, които целенасочено и умишлено причиняват страдание на семейството и децата ми(или на деца, изобщо) , по съвсем лични или меркантилни причини, под предлог, че защитават " най-добрият им интерес" ❗ 💔


А, вие!? 🤔



Няма коментари:

Публикуване на коментар

В НАВЕЧЕРИЕТО НА ВЪЗКРЕСЕНИЕ

сн. Internet С премъдрост Бог създаде ни от кал, за да сме тясно свързани с Земята.  Даде ни избор, свобода, но не морал...  Пожертва син, д...