събота, 29 април 2023 г.

БОГАТСТВО


 


Богат съм, ала не с пари и злато.

Не ме ласкаят материалните неща.

Сърцето ми е пълно и богато

на спомени, любов и красота.


Богато е на хиляди усмивки,

на мигове с приятел споделени. 

Богато е на нежност и почивка,

богато на мечти и на промени, 


на съпреживяното с най-близките ми време.

Богат съм с покорени върхове.

Богат на изгреви и на дъги след бурята..


Богат със звездопада с теб под дюлята.

Богат на залези с далечни брегове...

Богат на сбъдвания малки и големи.


Богат съм на познания и вяра.

На благодарност и на прошка съм богат.

И щом поставя всичко на кантара,

в сърцето ми е цялият ми Свят!


Ивайло Апостолов

29.04.2023

Няма коментари:

Публикуване на коментар

В НАВЕЧЕРИЕТО НА ВЪЗКРЕСЕНИЕ

сн. Internet С премъдрост Бог създаде ни от кал, за да сме тясно свързани с Земята.  Даде ни избор, свобода, но не морал...  Пожертва син, д...