петък, 5 май 2023 г.

САМО С ТЕБЕ СЪМ АЗ

 

сн. Internet 

Понякога с никой не ми се говори.

Понякога сам стоя в тишина.

Понякога пак сам със себе си споря.

Търся истина сам. Сам изкупвам вина!


Понякога сам, търся прошка от себе си!

Сам със Бог разговарям.Търся отговор сам.

И на своите чувства в лабиринта и ребуса,

търся път към смирение, но гневът е голям.


Търся път към спасение. Път към божия храм.

Търся път към прозрение, търся пак светлината, 

но ме гложди съмнение и се връща вината.

Търся път, да простя! Ще си простя ли, не знам!?


Пак се лутам самотен по прашните улички,

на неясните спомени и мъгляви мечти.

И тогава изплува лик познат с бледи лунички

Моя пристан и котва, си единствено ти!


Моя вятър в платната и звезда пътеводна ти си, мойта малка вълшебница с червена коса.

Моя истина, моя "лъжа благородна".

Ти си моя усмивка и сълзите в гласа.


Ти си моето слънце и мойта вечерница.

Ти си моята пролет след зимният мраз.

Ти си хаосът в мен и си моя довереница.

Само с тебе завършен и пълен съм. Само с тебе съм АЗ❗


Ивайло Апостолов

06.05.2023

Няма коментари:

Публикуване на коментар

В НАВЕЧЕРИЕТО НА ВЪЗКРЕСЕНИЕ

сн. Internet С премъдрост Бог създаде ни от кал, за да сме тясно свързани с Земята.  Даде ни избор, свобода, но не морал...  Пожертва син, д...