четвъртък, 7 декември 2023 г.

И СЯКАШ ВЧЕРА БЕ...



Днес е поредният празничен декемврийски ден, в който много хора имат своя повод, за  празнуване!
Поредният в който в нашето семейство сме разделени, но още по-сплотени ЗАЕДНО❗

За мен обаче е още по-специален, защото преди почти четвърт век на този ден беше първата ни среща с жената, която преобърна живота ми❗💞

Честита годишнина, Слънце ☀ ❗
Бъди здрава! Бъди себе си! БЪДИ❗💝
Благодаря ти за всичко❗🙏
ОБИЧАМ ТЕ МНОГО❗💛


И СЯКАШ ВЧЕРА БЕ... 

( На жената, която преобърна света и живота ми и която обичам все по-силно, с всеки ден! ) 


Отново е декември и снегът

прегръща с бяла приказка земята.

А помня сякаш вчера бе мигът,

когато влезе ти в самотния ми свят

и преобърна и живота, и душата ми.


И сякаш вчера бе, душевният ми смут

и "моят хаос" - непокорна, дива.

С коса и със душа като барут,

и с поглед, който озарява и опива.


И сякаш вчера бе, ала снегът

брилянти е поръсил и в косите ни! 

А четвърт век сърцето и домът ни

са все тъй топли, и все тъй озаряваш дните ми.


Благодаря ти, че си моят храм,

мой пристан и опора, и утеха!...

Света е по-добър, по-пъстър, по-голям,

ръка, в ръка щом с теб сме в краха и в успеха!


Попътен вятър мой и моя пътеводна светлина,

животът ни е тръни, но и рози!

Разбихме много бури, с голи рамена.

И плащаме все по-безмилостни залози!


Но вярвам в двама ни - във теб и мен

и в любовта, която ни споява!

Животът е далеч от съвършен!

Но с тебе няма, да му се дадем!

Един до друг, каквото и да става❗💝


Ивайло Апостолов 

08.12.2023


Няма коментари:

Публикуване на коментар

ТИ ПОВИКАЙ МЕ ТИХО ПО ИМЕ

( На тази, която винаги разпалва огъня в мен!)  Ти повикай ме тихо по име и не спирай с копнеж, да ме чакаш! Ще се върна, дори след години, ...