четвъртък, 29 февруари 2024 г.

ЗАВИНАГИ НЕЗАБРАВИМА



Ти пролет си разцъфваща в снега

в прегръдките на най-свирепа зима. 

Бих те нарекал с много имена,

но никога и незабележима.


Или човекът пръв да бях, когото

създаде Бог, бих дал си не реброто.

Сърцето си бих дал, без миг да се поколебая.

Защото ти за мен си и началото, и края!


Хаосът бурен, който всичко преподрежда

и нищичко не чака на готово..

Огнището ми с обич, вяра и надежда,

в което винаги се ражда нещо истинско и ново!


Коренът, който дава нова сила на крилете ми,...

И ме завръща към най-ценното и важното.

И огънят и пристана в сърцето ми, 

изпепелявано от хиляди продажници.


Не се променяй! Остани си същата!

Надграждай! Извисявай се нагоре!...

Напук на всички подлеци намръщени, 

ще устоим със теб и ще останем Хора!


Напук завистници, напук безскрупулни предатели,

Напук ножовете във гръб и изстрели от упор,

с теб ще останем същите мечтатели, 

и ще строшим зъба на всяка клевета и укор!


В сърцето ми си пролетна дъга, 

прогонваща най-злата люта зима. 

Най-нежен слънчев лъч, в най-тежката нега... 

Завинаги Незабравима❗💕



Ивайло Апостолов 

29.02.2024

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ЗА ДОСТЪПНОСТТА У НАС И НАВЪН

  Като говорим за свобода на придвижване и достъпна среда, тук в Кавала, на по-малко от 400 км от София нещата са правени с много повече мис...