четвъртък, 25 януари 2024 г.

БЛАГОДАРЯ ТИ ГОСПОДИ ❗🙏



Благодаря ти Господи, че ти

в молитвата подкрепяш ми ръката! 

Че щом сгреших, отново ми прости!... 

След бурите, за вятъра в платната... 


Благодаря, че съм това, което съм! 

Дори понякога, да се изгубя в тъмнината, 

помагаш ми наяве и на сън,

да се завърна пак, към светлината... 


Че имам туй, което съградих... 

За Хората, с които го постигнах... 

Благодаря, за всеки ценен миг! 

За всяко падане и сили, да се вдигна...


Благодаря, че има кой след мен,

очите ми да склопи и да помни. 

Благодаря, за всеки следващ ден!

За три сърца, в които да съм спомен.


Ивайло Апостолов

25.01.2021

Няма коментари:

Публикуване на коментар

В НАВЕЧЕРИЕТО НА ВЪЗКРЕСЕНИЕ

сн. Internet С премъдрост Бог създаде ни от кал, за да сме тясно свързани с Земята.  Даде ни избор, свобода, но не морал...  Пожертва син, д...