четвъртък, 21 февруари 2019 г.

Няма пряк път към успеха, приятелю!


Няма магистрала към успеха, приятелю мой. Всички мислят, че има лесен път към успеха и местата там, са отдавна заети. Но всяко нещо, си има цена. И ако го искаш наистина, трябва да си готов да я платиш.
Ако търсиш пряк път към успеха, ако искаш, да избегнеш задръстванията,..
трябва да си готов да излезеш от "до болка познатите" и добре утъпкани пътища и да "удариш през просото". Трябва да си готов, да напуснеш уюта и сигурността на зоната си на комфорт, да си поизкаляш обувките и ръцете и да понасилиш мишците и разума си. 
Ако искаш обаче, да си наистина удовлетворен, никога не си позволявай лукса, да насилваш морала си. Тази цена, е твърде висока!
И помни, прекият път към успеха никога не е най-късия!
По него има много криволици. Има възходи и падения. И моменти, когато живота ще те поставя на колене и ще те хваща здраво за топките и от това, дали ще спреш или ще продължиш и ако продължиш, дали ще се изправиш или ще пълзиш, ще разбереш много за себе си ! И вярвай ми, не веднъж ще се изумиш от наученото!
И от това, какво ще направиш с него, с наученото зависи, дали ще стигнеш своята крайна цел и дали това ще те удовлетвори!
Защото всяка спирка по пътя ти към целта, може да е последна. Но може и да е начало на нещо ново и неочаквано!

И всичко това, зависи единствено от теб!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ТИ ПОВИКАЙ МЕ ТИХО ПО ИМЕ

( На тази, която винаги разпалва огъня в мен!)  Ти повикай ме тихо по име и не спирай с копнеж, да ме чакаш! Ще се върна, дори след години, ...